- Administration af ejendomme
+45 3040 3080
info@tcadm.dk
logo-e1440160924275
  • Forside
  • Administration
  • Anmeld forsikringsskade
  • Kontakt
BESTIL TILBUD
INVESTERINGSPORTAL

Administration

Hjem Administration

Andel/Ejer

Hos TC Administration ApS tilpasser vi administrationen efter foreningens behov. Vi skræddersyr en administrationsløsning, så den er tilpasset jeres forenings behov, Uanset om der er tale om en ejerforening eller en andelsboligforening, så tager vores arbejde udgangspunkt i den demokratiske beslutningsproces som netop er kendetegnet for denne type ejendomme.

Vi tilrettelægger administrationen efter de særlige ønsker og behov, som foreningen har og vi arbejder målrettet for at løse de opgaver, som måtte opstå som konsekvens af en generalforsamlingsbeslutning eller en beslutning truffet af bestyrelsen.

Administration af foreninger inkludere blandt andet:

  • Opkrævning af boligydelser.
  • Regulering af boligydelser.
  • Betaling og bogføring af fakturaer.
  • Afstemning af konti.
  • Løbende budgetopfølgning.
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber, vand- og varmeregnskaber i samarbejde med målerfirmaer.
  • Afregning af forbrugsregnskaber over for beboerne.
  • Indkaldelse til og deltagelse i generalforsamlinger og bestyrelsesmøder.
  • Behandling af forsikringsskader.
  • Lønudbetaling til foreningens ansatte.
  • Udarbejdelse af vedtægter eller vedtægtsændringer.
  • Besvarelser af henvendelser fra ejendomsmægler, advokater, banker mv.
  • Optagelse af lån eller omprioritering af lån der er fordelagtig for foreningen.
  • Andelsoverdragelser, herunder pant og udlæg, og afregning over for sælger.
  • Øvrige administrationsopgaver.

Udlejning

Uanset om du ejer en enkelt ejendom eller en hel portefølje af ejendomme, hjælper vi dig med at få mest muligt ud af din investering. Vi skræddersyr en administrationsløsning, så den er tilpasset efter behov.

Administration af udlejningsejendomme inkludere blandt andet:

  • Opkrævning af leje.
  • Varsling og regulering af boligydelser.
  • Ophævelse af boliglejemål ved manglende betaling.
  • Betaling og bogføring af fakturaer.
  • Afstemning af konti.
  • Løbende budgetopfølgning.
  • Udarbejdelse af forbrugsregnskaber, vand- og varmeregnskaber i samarbejde med målerfirmaer.
  • Afregning af forbrugsregnskaber over for beboerne.
  • Sagsbehandling ved opsigelse af lejemål.
  • Udarbejdelse af lejekontrakt med ny lejer.
  • Fraflytning- og indflytningssyn.
  • Behandling af forsikringsskader.
  • Lønudbetaling til foreningens ansatte.
  • Besvarelser af henvendelser fra ejendomsmægler, advokater, banker mv.
  • Optagelse af lån eller omprioritering af lån der er fordelagtig for foreningen.
  • Løbende rapportering til ejeren af ejendommen.
  • Kontakt med lejere, herunder behandling af klagesager.
  • Øvrige administrationsopgaver.

Send os en mail

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Loading

Vi administrerer alle slags ejendomme

Uanset om du ejer en enkelt ejendom eller en hel portefølje af ejendomme, hjælper vi dig med at få mest muligt ud af din investering.
Vi skræddersyr en administrationsløsning, så den er tilpasset efter behov.

Kontakt osLæs om os

Lidt om os

Hos TC Administration ApS tilpasser vi administrationen efter foreningens behov. Vi skræddersyr en administrationsløsning, så den er tilpasset jeres forenings behov,

Uanset om der er tale om en ejerforening eller en andelsboligforening, så tager vores arbejde udgangspunkt i den demokratiske beslutningsproces som netop er kendetegnet for denne type ejendomme.

Links

  • Forside
  • Administration
  • Anmeld forsikringsskade
  • Kontakt

TC Administration

Sydvestvej 130
2600 Glostrup
Cvr.nr. 3587 4917
Tlf.: +45 3040 3080
info@tcadm.dk